Joi, 18 Aprilie 2024

Spitalul Bolintin


Spitalul Orasenesc Bolintin Vale, este amplasat in zona de nord a judetului Giurgiu. Profilul de activitate al spitalului este asistenta medicala spitaliceasca continua si de zi pentru pacienti de tip acut si asistenta medicala ambulatorie specialitati clinice si paraclinice, deservind o populatie de circa 90 mii locuitori, dispersati pe raza a 15 localitati. Regimul de lucru este de 24 ore/zi, 365 zile/an.

Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientilor

CHESTIONAR DE EVALUARE

A SATISAFCŢIEI PACIENŢILOR

 

Stimată/Stimat asigurat,

 

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul Orasenesc Bolintin Vale şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a depune acest chestionar în cutia poştală a asiguratului care se găseşte pe panoul de la intrarea în Pavilionul Central.

Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim .

Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

 

1. 1 a)bărbat1 b)femeie

 

2. Vârstadvs.…..ani

 

3. În ce secţie aţi fost internat…………………..

 

4.La internare, aţi fost însoţit pe secţie de:

1a) personal sanitar1b) aparţinători (membri de familie, prieteni,vecini)

1c) aţi mers singur

 

5.Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:

 

5.1cazare1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.2curăţenie1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.3alimentaţie1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.4atitudinea personalului de la Camera de primire a urgenţelor

1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.5 timpul acordat de medicul curant pentru consultaţia dumneavoastră.

1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.6calitatea îngrijirilor medicale acordate de :

5.6.1 medicul curant 1a)nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.6.2 asistentele medicale1a) nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

5.6.3 infirmiere1a)nesatisfăcător1b) bine1c) foarte bine

 

6. La explorările de pe alte secţii/altă unitate sanitară aţi fost însoţit de :

1a) personal sanitar1b) aparţinători( membri de familie, prieteni,vecini)

1c) aţi mers singur

 

7. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiţi medicamentele pe cale orală(tablete, pastile)?

1a) da, întotdeauna1b) da, uneori1c) nu, niciodată

 

 

 

8.Administrarea medicamentelor pe cale orală(tablete):

8.1 s-a făcut sub supravegherea asistentei

1a)da, întotdeauna1b) da, uneori1c) nu,niciodată

8.2 aţi primit medicamentele pentru 1 zi de tratament:

1a) toate o dată1b) împărţiteîn prize

 

9.Medicamentele administrate în spital:

1a) v-au fost administrate doar de spital

1b) v-au fost cumpărate de familie

1c) ambele variante

 

10.În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost procedura?

1a) pe reţetă simplă eliberată de medicul de spital1b)pe reţeta eliberată de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului din spital

 

11.Aţi fost mulţumit de îngrijirile acordate:

11.1 în timpul zilei1a)da1b)nu

11.2 în timpul nopţii1a)da1b) nu

11.3 sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale1a) da1b) nu

 

12. Impresia dvs. generală:

1a) nemulţumit1b)mulţumit1c) foarte mulţumit

 

13. Dacă ar fi necesar să vă reinternaţi, aţi opta pentru acelaşi spital?

1a)în mod cert da1b) probabil că da1c) în mod categoric nu1d) nu se va mai întâmpla( de exemplu: pentru că nu locuiesc în aproprierea spitalului)

 

Observaţii şi sugestiireferitoare la aspectele pozitive şi/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării

 

 

 

 

Vă mulţumim pentru colaborare!

 

 

 

Descarca Chestionarul de evaluare a satisfactiei pacientilor.

Internare interventii chirurgicale/nasteri

Este necesar un repaus alimentar si de lichide de minim 6 ore de la momentul programarii interventiei dumneavoastra. Internarea in spital se va realiza inainte cu 2 ore...
Vezi mai multe...

Contact spital

Folosiţi formularul de contact pentru a afla orice informaţie doriţi să aflaţi. Veţi fi contactat(ă) cât mai curând posibil cu toate detaliile solicitate de către dumneavoastră...
Vezi mai multe...